29 czerwca 2012

Iwona Wieczorek - znajdę Cie..






Nie szukałam tej dziewczyny.. wokół niej panował straszny chaos i bałagan myślowy, za dużo zainteresowanych tym zaginięciem osób zajmowało się tą sprawą i energie chodziły gdzie chciały obijając się od jednej myśli do drugiej.
Ponadto Iwona nie wie, że nie żyje i nie wysyła potrzebnych informacji poszukującemu, blokując dojście do siebie. Jest bardzo zła, że nie może się od tego stanu uwolnić. Cały czas uparcie szuka swoich butów..
Potwierdzam wizje znajomych mi jasnowidzów z którymi mam ciągły kontakt.
Iwona nie żyje.
Należy szukać jej w wodzie.
Leży w wysokiej trawie.
Zdaje mi się , że znam to miejsce i wszystkie dziwne słowa pojawiające się w trakcie moich wizji zdają się potwierdzać to miejsce.
Moje Karty  Lenormand potwierdziły  też miejsce.
Współpracujący ze mną koledzy i koleżanki po ..fachu..są w tym zgodni.
Jeżeli Policja zwróci się do mnie o wizje, przekaże ją.
Dlaczego tak piszę i robię łaskę ?
Wiele razy bowiem przekazywałam swoje wizję odpowiednim służbom ale  miało to niekiedy zupełnie odwrotny skutek i zamierzenia, nie wspomnę o opieszałości działania i o procedurach zabraniającym policjantom szybkiego działania.
Nic jednak nie ma na "pstryk"...


Czytam w necie o znalezieniu czegoś na terenie ogródków działkowych..oraz na opieszałość policji...
Iwony nie należy szukać na działkach...ona leżała w wodzie....w sitowiu..w trzcinach...


27 komentarzy:

  1. Pani Maju, i co dalej ze sprawą Iwony? Czy ma Pani jeszcze inne wizje? Dziś jasnowidz Jackowski znalazł jej spódnicę w parku? Czy to na pewno jej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co sądzi Pani o informacji że Iwona została pozbawiona nóg ? Czy to możliwe w sumie zgadza się z informacją o szukaniu butów?

    OdpowiedzUsuń
  3. My prosimy o wizję, dlaczego tylko dla policji? Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Maju,proszę choc trochę przyblizyć to miejsce,gdzie ona może się znajdować,czy to jest w okolicy,gdzie zaginęła,czy w zupełnie innym rejonie Polski? proszę spróbować jeszcze,minęło już tyle czasu,wciąż jednak jest nadzieja.Jeśli minie tego czasu więcej będzie coraz gorzej.Wierzę w to,że może Pani pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  5. co z tą sprawą

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Pani Maju, chcę Pani opisać sen jaki miałam parę dni temu, a który za mną chodzi. Pierwszy raz śniła mi się Iwona choć od dawna interesuję się jej losem.Byłam zdziwiona tym snem, tym bardziej, że w ostatnim czasie jakoś nic nie czytałam o niej- może gdzieś w myślach jednak ona krąży. Sen był krótki- śniło mi się, że znaleziono Iwonę- przy stadionie w Gdańsku- wiedziałam, że to stadion Arena- widziałam murawę, była zakopana- potem jej mama leżała na miejscu zakopania- które przeniosło się jak to we śnie na murawę i strasznie płakała. Potem szczątki IW trzeba było oddzielić od ziemi - i tu pamiętam pudło, w środku ona- wysypywał się z niego powoli piasek, ale taki jak na plaży. Wtedy się obudziłam- jak z koszmaru- z tym uczuciem strachu. Utkwił mi ten stadion i piach. Musiałam się z kimś podzielić tym snem, kto nie wyśmieje, a zrozumie dobre intencje. Jednak nic się nie zgadza z wizjami Pani i innych jasnowidzów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także miałam wizję stadionu w Gdańsku, wyglądało to mniej więcej tak jakby wizja przyszłości dotycząca informacji z telewizji po odnalezieniu Iwony- widziałam stadion a w lewym dolnym rogu małą fotografię Iwony. To był dosłownie przebłysk ale zdarzył się dwukrotnie w krótkim odstępie czasu.....przyszłość pokaże

      Usuń
  7. Pani Maju czy Iwona Wieczorek albo Ewa Tylman wysyłają do Pani swoją energię by je odnaleźć ?
    Nadal sa grupy internautów, które mocno wierzą w odnalezienie tych dziewczyn. Ją zresztą też bo to przerażające, że w środku miasta znika dziewczyna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. P.Maju , niech Pani powie cos wiecej , cala Polska zyje nadal ta sprawa . tyle lat i nie potrafia jej odnalezc (moze nie chca) ,wspolczuje jej Mamie . :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Maju, co z ta biedna dziewczyna?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj czytalam wywiad z mamą Iwony i teraz jak czytam tą wizję... w wywiadzie mama Iwony powiedziała ze pożyczyła córce swoje nowe buty a w Pani wizji Iwona ich szuka uparcie szuka swoich butów szuka ich dlatego ze wie ze musi je oddac mamie to jakby potwierdzenie że ta wizja jest prawdziwa wierzę w Pani umiejętności czy miała Pani kontakt z jej rodziną? Jej mama wciąż czeka na informacje czy jej córka żyje czy nie smutny wywiad aż się płakać chciało czytając to :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Thankfulness to my father who informed me concerning this web site, this web site is really awesome.

    OdpowiedzUsuń
  12. co dalej z wizjami? ten wpis jest z 2012...

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że te ogródki działkowe, to taki skrót myślowy (przyzwyczajenie). W okolicy terenu, gdzie zginęła Iwona kiedyś były ogródki działkowe. Teraz jest to teren rekreacyjny z dróżkami, ławkami, STAWAMI, zielenią, miejscami do spacerów i grillowania. Teren ten oddzielony jest od morza laskiem. Ciągnie się to na dość dużej powierzchni. Od Zaspy aż po Jelitkowo.
    Pani Maju czy to może być gdzieś tam???

    OdpowiedzUsuń
  14. Może być wszędzie i nigdzie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Maju, jak to zrozumiec wszedzie i nigdzie?

      Usuń
    2. Pani Maju, jak to zrozumiec wszedzie i nigdzie?

      Usuń
    3. Pani Maju, jak to zrozumiec wszedzie i nigdzie?

      Usuń
  15. Po takich wpisach ciśnie się na usta tylko jedno... ŚCIEMA (to odnośnie tych Pani wizji")

    OdpowiedzUsuń
  16. Szuka butów, bo szła boso i trzymała je w rękach. Napastnik, bądź napastnicy musieli ją zaciągnąć gdzieś, więc w obronie wypuściła te buty z rąk.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dowiedziałem się o Pani dopiero z książki. Wierzę, w to że Pani ją znalazła i w to, że z biegiem czasu odnajdzie się fizycznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też wierzę że Iwona sie odnajdzie,tylko czemu tak dlugo to trwa! Wspolczuje rodzinie dziewczyny,strata dziecka i bezradnosc jest straszna :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Maju postanowiłam napisać do Pani po przeczytaniu książki Pana Janusza Szostak. Wiem, że wpis pod którym umieszczam pytanie był publikowany przez Panią dawno temu. Nurtuje mnie natomiast wizja przytoczona w książce dotycząca Iwony Wieczorek. Wnioskuję z niego, że pojawiła się u niej świadomość tego, że nie żyje skoro podjęła z Panią kontakt i nakierowała na pewne zdarzenia? Pytam bo boli mnie fakt tego jej "zawieszenia"...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wznowiono poszukiwanie. Oby znaleźli dziewczynę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sciema ściema z tymi wizjami...kurde jesli tak by było, ze kobitka wie gdzie ona jest to przez tyle lat by sie odnalazła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pani Maju, mi również przyśniła się Iwona. Błagała by ją odnaleźć i pochować, mówiła, że tylko wtedy odnajdzie spokój. Zapytalam gdzie jesteś, jak Cię odnaleźć?powiedz mi. Zobaczyłam jakieś wysypisko, kontenery z kolorowymi pokrywami, w środku dużo czarnych worków... Następnie jakieś jezioro z wysepka/wysepkami na środku. Nie mam pojęcia,.co o tym myśleć, byłam przerażona i bardzo długo nie mogłam dojść do siebie po przebudzeniu. Może to tylko wytwór mojej wyobraźni, a może jednak istotną wskazówka. Bardzo chciałabym, by Iwona odnalazła się żywa, nie potrafię on tej sprawie zapomnieć. Jeśli stała się jej krzywda, wierzę w to, że sprawcy zostaną ukarani, a Iwona odzyska spokój.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane....