20 lutego 2014

Magdalena Kulwicka ....


W Drwęcy znaleziono ciało kobiety.

Dziś ok godz. 9.30 w Drwęcy na zakolu przy ul. Paderewskiego znaleziono ciało kobiety. Czy jest to 21-latka, która niedawno skoczyła z mostu pokażą specjalistyczne badania. Wiem już że Rodzina rozpoznała rozpoznała ciało.



PS.
A jeszcze wczoraj Rodzina Magdaleny prosiła ponownie o pomoc...licząc na cud....jednak rzeczywistość jest taka jaka jest...
Zaginione  osoby przeważnie odnajdują się w sobotę.
Ja swoją analizę przekazałam wcześniej Policji.
Pomyliłam się o parę metrów......











 .http://www.czasbrodnicy.pl/czasbrodnicy/1,93191,15494867,Szukaja_jej_pod_lodem.html
***********




W Brodnicy pod lodem Drwęcy trwają poszukiwania 21-letniej kobiety, która skoczyła z mostu w niezamarznięty nurt. Skok zarejestrowała kamera. Szukają strażacy, nurkowie, nawet jasnowidz. A prokuratura nie wyklucza, że kobieta... żyje
Do zdarzenia doszło w czwartek 6 lutego o godz. 22.55. Kobieta skoczyła z mostu przy ul. Kościelnej. Służby o zdarzeniu poinformował świadek. Na miejsce natychmiast przybyły policja, straż i pogotowie. Rozpoczęła się trwająca już od tygodnia akcja poszukiwania kobiety.

Skok nagrany przez kamerę

4 komentarze:

  1. wiadomo czy sie odnalazla?

    OdpowiedzUsuń
  2. wiadomo cos o niej? znalazla sie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś w tym jest...Mój wujek utopił się w listopadzie tamtego roku i jego ciało też znaleziono w sobote...

    OdpowiedzUsuń
  4. To moja ciocia mimo tego że mam 13 lat to bardzo za nią tęsknię mimo tego że było to dawno 😭 chciałabym ją jeszcze raz zobaczyć ,😭

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane....