24 września 2014

Alice Gross

Policja  szuka tej dziewczyny w zupełnie innych miejscach...nie tam należy szukać....
Oj nie....Sprawca dobrze ja schował...chodzą koło niej i jej nie  mogą znaleźć....



Moja analiza -wizja została przesłana odpowiednim służbom w GB:
Coś wymknęło się spod kontroli. Została zgwałcona i uduszona. Ma zmasakrowaną twarz.
Należy jej szukać blisko wody ..tam w tej wodzie jest wysoka trawa...ona jest nią przykryta...lub wepchnięta blisko brzegu....


Ciało 14-letniej Alice Gross ukryte było w "rzecznym grobie", zawinięte w grubą folię i przykryte ciężkimi belkami. Zdaniem brytyjskich kryminologów świadczy to raczej o zaplanowanym morderstwie niż incydencie.




Popatrzyłam w oczy temu człowiekowi i zobaczyłam że on już nie żyje...w jego oczach nie było widać już oznak życia po zaginięciu  Alice.
Widziałam  go w lesie...popełnił samobójstwo lub mu ktoś w tym pomógł....
A dzisiaj właśnie  4-10-2014r, dowiaduję się o tym że tak się stało..

 klik na zdjęcie



***********************************************
Funkcjonariusze znaleźli plecak należący do 14-letniej dziewczynki, która zaginęła dokładnie tydzień temu w zachodnim Londynie. Ostatni raz nastolatkę widziano w Brentford. Policja apeluje o pomoc w jej odnalezieniu.

Dzięki kamerom monitoringu wiadomo, że Alice Gross w zeszły czwartek szła wzdłuż kanału Grand Union w dzielnicy Brentford. Od tego momentu nikt jej nie widział. Rodzina i przyjaciele nastolatki rozwiesili plakaty z prośbą o wszelkie informacje na jej temat.


Alice wyszła z domu w dzielnicy Hanwell około godz.13:00 w czwartek 28 sierpnia. Około 15:45 na kamerach CCTV widać, jak kieruje się w stronę domu.


13 komentarzy:

  1. Pani Maju a co Pani widzi? Czy dziewczynka żyje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie i innych dziewczynka nie zyje..

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.itv.com/news/story/2014-10-01/body-found-in-river-by-police-searching-for-alice-gross/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak potwierdziło sie ...Alice nie zyje ...:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak potwierdziło sie ...Alice nie zyje :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. R.I.P http://news.sky.com/story/1345201/alice-gross-police-find-body-in-river-brent

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie wiem, czy byla az tak dobrze ukryta, skoro lezala w rzece, ale poniekad miala pani racje, ze chodzili obok i nie mogli znalesc, wszak to miejsce bylo wczesniej przeszukane, nic wtedy nie znaleziono. dopiero za drugim razem poszukiwania przyniosly skutek, chyba ze cialo zostalo podrzucone... szkoda dziewczyny, wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. do poprzedniego komentujacego: objerzyj uwaznie http://wiadomosci.wp.tv/i,Tragiczny-final-sprawy-zaginionej-nastolatki,mid,1569099,index.html#m1569099 schowal bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Maju w brytyjskich mediach podejrzewają, że to nie on stał za zabójstwem tej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że nie on...a będzie to prostsze niż wszystkim się wydaje...
      Cos się komuś wymknęło spod kontroli...zupełnie nie tak miało być..a jednak sie stało...

      Usuń
  10. bardzo mnie ciekawi, czemu mój komentarz, w którym przyznaje pani odrobine racji, pojawil sie tutaj zaraz po moderacji, zas ten w którym pytam, czemu pani nie wskaze, kto to zrobil, skoro jest pani jasnowidzem i wie pani kto, jesli nie ten lotysz- juz nie... podaje tu pani jakies insynuacje, wiec skoro wie pani kto jest winien prosze napisac. i troszke obiektywizmu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga Pani ciekawska!
    Ja nie jestem upoważniona do tego aby ogół społeczeństwa wiedział o wszystkich moich analizach i wizjach... nie mogę tak postępować nawet dla dobra śledztwa bądź dochodzenia w danej sprawie....a jeśli juz chodzi o to ...to odpowiednie osoby są poinformowane w sprawach i to one są odpowiedzialne za informacje w mediach..nie ja... na mnie spoczywa dochowanie tajemnicy.... proszę wiec nie żądać ode mnie za wiele...bo nic z tego nie będzie....
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Maju, jak to sie stalo? Dziewczyna szla do domu, w jakim momencie zostala porwana? jak mozna sie ustrzec przed czyms takim??

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane....