2 stycznia 2015

Mokobody...

15-letni Marcin i 12-letni Paweł wyszli z domu w poniedziałek wczesnym popołudniem i dotychczas nie powrócili.



Dwóch braci....

wskazałam te dzieciaczki właśnie na w miejscu gdzie powinien być most..kładka..i rzeka..oni ślizgali  się też na jakimś małym stawie..młodszy z nich wpadł do wody, załamał się pod nim lód był spanikowany..starszy pośpieszył mu ratunek...widziałam że podał mu coś, później widzę że złapał go za rękę i pociągnął za sobą...
Wybaczcie że wcześniej nie opisywałam tego nigdzie..razem ze znajomą jasnowidz przeżywałyśmy coś czego nie da się opisać...niemoc tych dzieciaków...zarówno ja i znajoma czułyśmy się źle, wręcz fatalnie ...patrząc na zdjęcie młodszego serca nam się rozdzierały....przecież same mamy dzieci..

Jak tutaj podać takie informacje publicznie..no jak..przecież rodzina to czyta...a wierzcie mi Państwo..nie jest tak łatwo znaleźć człowieka który się utopił i to jeszcze w zimie...a ich było dwóch..

Drugi chłopiec znajdzie się  w odległości od brata jakieś  50 m.- 200 m.

Rodzinie pogrążonej w bólu i rozpaczy składam Kondolencje.....cóż więcej mogę napisać..

9 komentarzy:

  1. Straszna tragedia. Kondolencje

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Rodzicom, bo to olbrzymi cios... ludzie, którzy na różnych portalach wypisywali, że pewnie chłopcy balują na Sylwestra i pewnie wrócą do domu jak kasa im się skończy, powinni przeprosić rodziców chłopców za swoje niedorzeczne insynuacje. Aż się we mnie krew gotowała jak czytałam podobne brednie. Rodzicom chłopców życzę mnóstwo sił, aby podołali życiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni obaj utoneli w rzece...

    OdpowiedzUsuń
  4. wyray wspólczucia dla najblizszych.Kochani serce pęka z żalu mi jako obcej osobie,tragedia nie do opisania.Niech Was Bóg ma w swojej opiece tylko tyle można dodać......

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie ten drugi może byc ? Pomozcie dokladnie szukamy ich sami

    OdpowiedzUsuń
  6. Pawła nadal nie znaleźli:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Informacja sprzed chwili, znaleźli ciało Pawła 700 metrów od miejsca gdzie wyłowiono zwłoki brata [*]

    OdpowiedzUsuń
  8. Pawel został odnaleziony przez dziadka w odległości 800 m od wylowionych zwlok Marcina . Jak pisze portal WP ciało Pawla zostalo zachaczone o krzaki w wodzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziadek odnalazł ciało Pawła. Widać jak policja szukała.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane....