27 września 2015

Rafał Toczyski



Młody człowiek z planami na przyszłość z marzeniami i nagle  ktoś przecina  nitkę życia..
Kto?    Przed kim lub przed czym  musiał uciekać aż na to nieszczęsne drzewo...bo sam  sobie tego nie zrobił...widziałam że był przerażony....








Rodzina  zwróciła się do mnie z prośbą szukając  pomocy w odnalezieniu swojego najbliższego.
Nie od razu mogłam go wskazać.
Ale kiedy już dotarłam do Rafała pokazał mi gdzie go szukać...pojawiły się obrazy bardzo wyraźne..pokazał mi  gdzie jest.
Skontaktowałam się z siostrą Rafała..trwały akurat poszukiwania ale w zupełnie innym terenie.
Opisałam dość dokładnie miejsce ze szczegółami...siostra Rafała udała się na wskazane miejsce kojarząc mój opis.
Rafał się odnalazł...nie żył już.



*******************

*******************




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane....